Proporcionem als nens i nenes un espai lúdic i formatiu en temps de vacances

Acollida

De 8.00h a 9.00h

Matí

De 9.00h a 13.15h

1 SETMANA

100€

2 SETMANES

180€

3 SETMANES

240€

4 SETMANES

280€

5 SETMANES

300€

*Servei d’acollida 10€/setmana
*5% dte. per a cada germà inscrit
*10% de dte. a empadronats a Vilabertran o jugadors/es del club

El preu inclou

  • Participació en totes les activitats
  • Sortides
  • 2 samarretes del Campus
  • Motxilla del campus
  • Bidó d’aigua
  • Assegurança de lesions
  • Mesures higièniques COVID-19
  • Entrenadors titulats
  • Entrada al parc aquàtic
  • Gran cloenda
  • Fotografia professional

Per a nens i nenes de 4 a 14 anys

  • Setmana 1: del 28 de Juny al 2 de Juliol
  • Setmana 2: del 5 al 9 de Juliol
  • Setmana 3: del 12 al 16 de Juliol
  • Setmana 4: del 19 al 23 de Juliol
  • Setmana 5: del 24 al 30 de Juliol

Els dies tindran 3 sessions diferenciades:

  • Sessió de rendiment i millora tècnica i tàctica (1h. i 30 min.)
  • Sessió lúdica de futbol (45 min.)
  • Grans activitats i activitats competitives (1 h.)

Et vols apuntar al Campus de futbol de Vilabertran?

Formació

Apostem per un espai formatiu, on el grup d’infants pugui fer compatible la diversió i l’entrenament de futbol. Un campus de futbol dirigit principalment a la millora tècnica i tàctica, i amb un aspecte lúdic clau.
Considerem d’igual importància tant els espais d’entrenament més directes (sessions de futbol) com els indirectes (transicions entre activitats, àpats, autocar, etc.). Tots aquests espais que han d’estar adequadament acompanyats per monitors/es que vetllin per fer compatibles al màxim la seguretat.

Activitats

La darrera sessió és la més ludico-competitiva en la qual tots els grups realitzen activitats cooperatives que tenen un alt component competitiu per motivar la seva participació i esforç. Algunes d’aquestes són:

  • Torneigs 1c1
  • Torneigs 2c2
  • Batalles de porters
  • Jocs olímpics
  • Joc dels reptes de futbol
  • L’oca de futbol
  • Batalles de porters

Metodologia

Disposem d’una metodologia amb els següents trets característics:

  • Metodologia integrada
  • Descobriment guiat
  • Fomentem la presa de decisió del jugador/a

Sortides

Tots els dimecres hi haurà una gran activitat que comportarà una sortida del camp de futbol, com pot ser: Platja, Piscina, Ruta BTT, Aquabrava.
I a més es realitzarà una trobada inter-campus per promoure els valors a través de l’esport. Creant un vincle entre diferents clubs, i jugadors de municipis diversos. Un dia del mes rebrem la seva visita, i posteriorment serem nosaltres els que els visitem.

Mesures COVID-19

Complim tots els protocols, tant durant en les activitats, en la desinfecció, el distanciament, la mascareta, etc. És vital demostrar la nostra responsabilitat amb la situació i que la seguretat sigui total pels nens/es.

+INFO

Organitza

Co-organitza

Col·labora