Torneig en el que ha participat el teu fill/a?

    Categoria que ha participat el teu fill/a?

    El procés d'inscripció i pagament és:

    El procés de compra de roba:

    Satisfacció amb la roba:

    Comunicació prèvia al torneig:

    El desenvolupament de l'activitat s'ajusta a l'establert:

    Durant el torneig han estat coberts els següents serveis: 1. Fisioteràpia / 2. Fotografia / 3. Aigua i fruita / 4. Atenció personalitzada / 5. Comunicació constant

    Respecte a la tasca de l'equip tècnic (entrenadors/es)

    Durant el torneig quins d’aquests serveis han estat coberts amb satisfacció per l’organització de Madcup o Donosti Cup: 1. Resultats i informació via app o web / 2. Menjars / 3. Allotjament / 4. Aigua i fruita / 5. Retransmissió de partits / 6. Gala inauguració / 7. Servei mèdic a camps / 8. Estat dels camps / 9. Arbitratge

    Nivell de satisfacció general amb el torneig:

    Nivell de satisfacció general amb TPE Academy:

    Què destacaríeu com positiu? (per seguir potenciant)

    Què milloraríeu com a negatiu? (per corregir)